غرفه نمایشگاهی زاگرس فارمد

غرفه نمایشگاهی زاگرس فارمد در سال 1396 برای نمایشگاه دام و طیور اصفهان، طراحی و غرفه سازی شد. طراحی غرفه نمایشگاهی دارو پخش بر اساس اهداف، نیازها و سلایق این مجموعه با موقعیت غرفه جزیره ای انجام شد.

محور طراحی غرفه نمایشگاهی زاگرس فارمد، بر اساس پرزنت بازدیدکنندگان، پذیرایی از مدعوین قرار دارد. بر همین اساس در فضا سازی این غرفه نمایشگاهی، بخشهای CIP، بخش VIP و میز اینفورمیشن مشرف به راهروهای اصلی قرار داده شد. در این غرفه نمایشگاهی با نصب بک لایت های حاوی اطلاعات و صفحه نمایش، اطلاع رسانی صوتی و بصری صورت گرفت. این طراحی کارآمد سبب شد تا عوامل غرفه نمایشگاهی زاگرس فارمد در دام و طیور اصفهان، فعالیت خود را با نظم و آرامش بیشتری انجام دهند.

پس از طراحی غرفه، ساخت غرفه در نمایشگاه بین المللی اصفهان، با بهترین متریال غرفه سازی انجام شد. و نورپردازی کلی، موضعی و مخفی اجرا شد. که در زیباتر شدن غرفه نمایشگاهی نقش بسزایی داشت. همچنین گروه دکوراسیون و غرفه سازی فدک با بهره گیری از گل آرایی، محیط غرفه را بسیار شاداب و با نشاط ساختند.

گروه دکوراسیون و غرفه سازی فدک نهایت تلاش خود را به کار بست، تا عملکرد عوامل این غرفه نمایشگاهی در زمان برگزاری نمایشگاه دام و طیور در نمایشگاه بین المللی اصفهان، در کمال آرامش و موفقیت انجام گیرد. و رضایت این مجموعه را به همراه داشته باشد.

غرفه نمایشگاهی زاگرس فارمد

متراژ غرفه نمایشگاهی 100 متر مربع
موقعیت غرفه نمایشگاهیغرفه جزیره ای
محل برگزاری نمایشگاهنمایشگاه بین المللی اصفهان
زمان برگزاری نمایشگاه1396/01/29

دیدگاه مشارکت کننده

5/5
با تشکر از تیم دکوراسیون و غرفه سازی فدک. برای این تیم حرفه ای آرزوی موفقیت می کنم.
نایب رئیس هیئت مدیره

نمونه غرفه سازی در نمایشگاه توسط گروه دکوراسیو ن و غرفه سازی فدک