متراژ غرفه : 148 متر مربع

موقعیت غرفه : غرفه نمایشگاهی جزیره ای

محل برگزاری نمایشگاه : نمایشگاه بین المللی تهران

زمان برگزاری نمایشگاه : 1401/03/17

غرفه نمایشگاهی ایتال ساب در سال1401 برای حضور در نمایشگاه سنگ تهران در متراژ 148 متر مربع طراحی شد. و غرفه سازی در نمایشگاه تهران با موقعیت غرفه جزیره انجام شد.

طراحی غرفه نمایشگاهی

طراحی غرفه نمایشگاهی ایتال ساب بر مبنای پرزنت بازدیدکنندگان نمایشگاه صورت گرفت. بر همین میز های اینفورمیشن مشرف به راهروهای اصلی طراحی شد و در مجاورت هر میز اینفورمیشن یک ست CIP قرار گرفت. سپس در مرکز غرفه نمایشگاهی ایتال ساب یک میز کنفرانس تعبیه شد تا مذاکرات با مشتریان بالقوه اجرا گردد. و در نهایت فضای VIP به صورت کاملا محصور در انتهای غرفه طراحی شد. 

در طراحی غرفه نمایشگاهی  ایتال ساب، سازهای فلزی، MDF روکش دار و بک لایت ها ابزاری برای فضا سازی غرفه بود. نکته قابل توجه در طراحی غرفه ایتال ساب ، بکارگیری گل آرایی طبیعی در بخشهای متعدد بود.

غرفه سازی در نمایشگاه تهران

در زمان غرفه سازی در نمایشگاه تهران، غرفه نمایشگاهی ایتال ساب با کف پارکت درجه 1 کف سازی شد. سپس سازهای غرفه مونتاژ و با رنگ سفید و سورمه ای، رنگ آمیزی غرفه انجام شد.

در این غرفه از نور مخفی آبی استفاده شد تا هارمونی زیبایی با لوگو آرم ساب ساسنگ خلق گردد.

گروه دکوراسیون و غرفه سازی فدک طراحی غرفه ایتال ساب را مطابق نیازها و سلایق این مشارکت کننده مهیا ساختند. سپس در زمان ساخت و تزیین غرفه تمام تلاش خود را بکار بستند تا غرفه نمایشگاهی ایتال ساب با امکانات کامل برای حضور در نمایشگاه سنگ 1401 تهران مهیا گردد.

 

نمونه غرفه سازی در نمایشگاه