متراژ غرفه : 102 متر مربع

موقعیت غرفه : غرفه جزیره ای

محل برگزاری نمایشگاه : نمایشگاه بین المللی تهران

زمان برگزاری نمایشگاه : 1402/08/13

غرفه نمایشگاهی سیلک در سال1402 در نمایشگاه معدن تهران با متراژ 102 متر، توسط گروه دکوراسیون و غرفه سازی فدک، با موقعیت غرفه جزیره طراحی غرفه و غرفه سازی شد.

طراحی غرفه نمایشگاهی

طراحی غرفه سیلک با توجه به اهداف حضور در نمایشگاه و بر اساس سلایق این مجموعه انجام شد. بنابراین پرزنت بازدیدکنندگان، پذیرایی از مدعوین و نمایش اسلب های معادن سیلک محوریت طراحی غرفه شد. در طراحی این غرفه نمایشگاهی، برای کف غرفه موکت درجه در نظر گرفته شد. در طراحی این غرفه از سازهای چوبی، فلزی، mdf روکش دار و کاغذ دیواری طرح سنگ و اسلب های سیلک استفاده شد. و هارمونی رنگ سورمه ای سیلک در کنار این متریالها سبب درخشش غرفه سیلک در نمایشگاه معدن 1402 تهران گشت.همچنین برای  فضا سازی این غرفه نمایشگاهی، بخش VIP با دیوار شیشه ای مشبک از بخشهای دیگر جدا شد. و چندین بخش CIP در نزدیکی میز بار قرار گرفت.تا پذیرایی از میهمانها بسهولت انجام شود.

غرفه سازی در نمایشگاه تهران

پس از طراحی غرفه، ساخت غرفه در نمایشگاه بین المللی تهران با بهترین متریال غرفه سازی و توسط بهترین پیمانکاران تهران و اصفهان انجام شد. و سرانجام غرفه نمایشگاهی سیلک در متراژ 102 متر مربع با تمام امکانات غرفه سازی شد. در مجموع گروه دکوراسیون و غرفه سازی فدک با طراحی خاص غرفه، متریال درجه یک، نورپزدازی ویژه، گل آرایی طبیعی و اکسسوری های غرفه سازی، توانست بهترین غرفه نمایشگاه معدن تهران را از آن غرفه نمایشگاهی سیلک نماید. غرفه سازان فدک با تلاش شبانه روزی خود، سعی کردند؛ تمام نیازهای این مشارکت کننده نمایشگاه معدن 1402 را برآورده سازند و همین امر رضایت عوامل اجرایی گروه معادن سیلک را به همراه داشته باشد.

نمونه غرفه سازی در نمایشگاه